vrijdag 15 mei 2009

ding vervolg

Afspraak is afspraak: we blijven bloggen.
ik zal steeds maar weer eens wat herhalen van wat ik geleerd heb. Eerst nog even laten weten dat ik het leuk vond dat via de blog en tam tam collega's hebben gereageerd op de uitzending van Je zal het maar hebben van BNN waarin een portret werd gemaakt van mijn zieke nichtje Paulien. Dank voor jullie leuke reacties.
Zingen is in. Zaterdag treden er 66 koren op in Littenseradiel onder de noemer Stipelrunte. Zal eens proberen op mijn blog foto's te zetten tzt. Hopen op mooi weer.

3 opmerkingen:

  1. Ik moet de uitzending nog zien( uitzending gemist)maar heb wel het artikel in de krant gelezen. Ook al bijzonder.
    Over dat logo van mij in mijn blog, dat kwam van de muur van de oude bibliotheek, die trouwens nu gesloopt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cobi leuk gezongen op de verschillende plaatsen? Jullie hadden er mooi weer bij zaterdag.
    en ik zal ook de uitzending nog gaan bekijken. Ik ken jouw nichtje ze heeft de coordinatie van het Beatrixfonds in deze wijk van mij overgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft Paulien nog reacties op de uitzending gekregen, of werkt dat niet zo in televisieland?
    Ik denk dat ze velen een riem onder het hart (of was het een hart onder de riem?) heeft gestoken door haar positieve houding.

    BeantwoordenVerwijderen