woensdag 6 mei 2009

ding 22

Op www.bibliotheek20.ning.com leuke "dingen" gezien op P&O gebied. Er wordt geattendeerd op de beloningsmonitor en er is een speciale site voor werving en selectie van informatieproffesionals: www.hatch.nl van Erwin la Roi die zelf de BDI heeft gevolgd.
Ook heeft www.debeeb.nl een vacature gemeld. Ook goed voor de VOB om te weten.
Bij het lezen van een aantal artikelen over 2.0 kwam ik terecht op een blog van de Overijsselse bibliotheken waarin staat: wat te doen na 23 dingen? Zie www.leerprocessen.blogspot.com. Wijze woorden hoe we verder kunnen, hoe we verder kunnen groeien en bloeien en ook hoe het management er mee om kan gaan.
Ik denk zelf dat ik alle dingen nog wel weer eens na moet lezen om het me echt eigen te maken. Maar goed ik ben nu al een stuk wijzer! dankzij de cursus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten