woensdag 6 mei 2009

ding 23

Ik had in ding 22 al even gememoreerd maar nu officieel ook in ding 23.
Ik las ergens:"I'm very interested in the future because I plan to spend the rest of my life there".
Dit vond ik mooi gevonden. Leuk om te leren en met je tijd mee te gaan al lopen de anderen soms wel wat snel en kan ik ze niet altijd bijbenen. Maar met de handleiding en de begeleiding van W en W kom ik toch op tijd aan.
Ik vond het zeer leerzaam al ben ik geen informatieprofessional en kan ik als zodanig niet de voors en tegens van een ding beoordelen. Maar ik ben wel klant en kan wel via die kant mijn bijdrage leveren. Ook op P&O gebied valt er veel te winnen. Ik heb al contacten gelegd met P&O ers in den lande en ook ben ik lid van een HRM group. Zeker handig als je eens met vragen zit.
Ook heb ik sollicitanten gespot op Hyves en andere site's. Je moet wel voorzichtig zijn met je eerste indruk van een foto of gegevens. Maar je kunt wel een soort voorselectie maken als je wil.
W en W bedankt voor jullie support en het is onmisbaar voor iedereen in de organisatie als je ook "the rest of your life" hebt gepland in de toekomst.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze prestatie! Yes! De finish! Fijn om te horen dat je als P&O'er hier veel van opgestoken hebt en ook al een zaken gebruikt in je werk.
    Ik volg je ook via Twitter, dus kunnen we binnenkort ook ff twitteren.
    Ik zie je aanstaande maandag,
    Groetnis,'
    Wieshe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Coby, ook jij kan de vlag uit en een bloemtje van Ingrid.
    Ik moet ook maar even een cursus twitteren van jullie. Wil nu al bijblijven. Is dit ding 24?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch Coby, je hebt het toch maar mooi gehaald ondanks de klussen thuis. Dat wordt maandag een leuke bijeenkomst met zoveel deelnemers die de eindstreep hebben gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeerde net weer even op twitter of ik een berichtje kon achterlaten maar de site was zo vreselijk traag en zat steeds vast, dan is de lol er gauw af. Probeer het later weer eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Coby met het behalen van de finish!

    Ik lees net in de LC een stukje over Paulien, wat straalt ze een energie uit! En dat voor iemand met zo weinig energie.
    Ga dinsdagavond zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Cobi! ook voor jou de vlag uit, gefeliciteerd! wilma

    BeantwoordenVerwijderen