woensdag 8 april 2009

Ding 19

Zo ik heb een tijd lang ge-social networked. Ik ben al lid van Linked-in en van HR-base. Het handige vind ik van deze groepen dat je op je vakgebied kennis deelt. Via Linked-in heb ik contact gelegd met mijn eerste HR baas (ik was toen in opleiding) sinds een jaar of 20! Goh erg leuk, zelfs elkaar weer opgezocht in Heerenveen.
Hyves is leuk maar doe ik verder niet veel mee. Ik heb nu ook gekeken op Dizzy maar dat is ook erg leuk. Handig om steeds te kunnen inloggen via 23 dingen. Nu ben ik door mijn zoon uitgenodigd om ook op Twitter te komen. En ik zie hier ook Wiesje en Djuke. Hier kun je actuele berichten van Balkenende of Lance armstrong volgen.
Via al die social networks kan je ook zoeken naar sollicitanten of banen. helaas is die van de Volkskrant er weer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten